Followers

Thursday 3 April 2014

Keinginanku Ke Tanah Suci Mekah..

Assalamualaikum.. entah kenapa yaa , aku rasa nak sgt post pasal ni walau aku tgh sibuk study untuk final aku tk lama lagi sekarang nii tp hatiku ini nak jugak berbicara mengenai ini.. Setiap detik , setiap saat mesti aku terfikir , adakah aku sempat untuk aku mengerjakan umrah bersama-sama mak abahku dengan menggunakan duit gaji aku sendiri nanti ? atau aku yang akan dijemput Ilahi terlebih dulu nanti ? Ya Allah , berilah aku kesemapatan untuk aku bawak mak abah ke tanah suci dulu sebelum kau ambil nyawaku ini.. Aku merayu padamu Ya Allah , beri aku peluang ini sebelum aku pergi untuk selama-lamanya.. Ake sedar aku sememangnya bukanlah hamba yang layak untuk syurgamu Ya Allah , tapi izinkan aku untuk balas budi baik mak abah yang selama ni sanggup bersusah payah demi aku dan adik-adikku dan telah beri kami didikkan ilmu duniawi dan ukhrawi yang sempurna bagiku.. Aku berjanji akan cuba jadi anak yang terbaik untuk mak abah selagi hayatku masih dikandung badan.. Justeru , aku hanya mampu bermohon dan berserah kepada-MU agar diberikan peluang itu.. Amin Yarobbala'lamin..
Mak abah , nanti kalau nurul dah tiada di dunia ini nurul nak dapat tempat teristimewa di hati mak abah dengan apa yang nurul berpeluang buat dekat mak abah selagi nurul masih bernafas.. Nurul minta maaf kerana selama ni nurul ada buat salah di depan dan belakang mak abah yaa.. Halalkan semuanya untuk nurul.. Nurul sayang mak abah hingga akhir hayat nurul.. :')


No comments:

Post a Comment

left love .


muslimah corner ~


background

fd ~

float :)